مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر میباشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر میباشد.

درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به دفتر دندي گالري بازگشت داده میشود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد.

پس از ثبت سفارش امكان لغو يا تغيير سفارش وجود ندارد

كابر موظف است قبل از خرید تمامی موارد مربوط به مشخصات محصول از جمله جنس پارچه، سایز و رنگ را بطور کامل مطالعه کند. مسئولیت اشتباه در خرید به عهده مشتری می باشد

تصویر محصولات بصورت ژورنالی ست و تولیدی ها لباسها را از روی ژورنال ها طراحی می کنند. بهمین دلیل ممکن است یک لباس با یک عکس، با چند نوع پارچه تولید شده باشد که از همان عکس استفاده شود. بهمین دلیل استناد جنس پارچه مبنی بر مورد مندرج در توضیحات محصول است.

تعویض فقط در صورتی انجام می پذیرد که محصول مورد نظر ایراد ظاهری همچون پارگی، زدگی یا ارسال اشتباه رنگ یا لباس داشته باشد (درصورتی که اشتباه از فروشنده باشد)، در این صورت، آن محصول با نسخه ی سالم همان محصول تعویض می شود و هزینه ی ارسال مجدد با فروشنده می باشد. در غیر از این موارد بدون ایراد ظاهری مرجوع و تعویض پذیرفته نمی شود.

بازگشت کالاي ايراد دار صرفاً با تایید تیم پشتیبانی ( ارتباط فقط از طريق واتس اپ ) ظرف مدت 72 ساعت بعد از تحويل كالا از پست امکان پذیر خواهد بود . در صورتی که بدون هماهنگی و تایید پشتيباني محصولی برگشت زده شود، هزینه و تبعات آن بر عهده کاربر خواهد بود

به جز در مواردي كه محصول ايراد ظاهري داشته باشد تعويض و مرجوعي امكان پذير نيست

در صورتی که ایراد اعلام شده از سمت کاربر پس از رسیدن بسته به تیم ما قابل رویت نباشد، مجموعه دندي گالري هیچ مسئولیتی در قبال هزینه پست نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که در صورت نداشتن فیش واریزی برای اداره پست ، امکان عودت هزینه ارسال وجود ندارد.

تايم ارسال محصولات 3 تا 10 روز كاري ميباشد ( پنجشنبه و جمعه و تعطيلات روز كاري محسوب نميشوند )